Masajul sportiv

Tu stii cât de important este masajul când faci sport?

In activitatea sportiva, masajul este extrem de important, atat pentru incepatorii din sala de fitness, cat si pentru sportivii de performanta, deoarece acesta aduce numeroase beneficii precum recuperarea dupa antrenamente intense, reducerea riscului de accidentare, alinarea zonelor sensibile, imbunatatirea circulatiei sangelui, a limfei si a mobilitatii articulatiilor, eliminarea spasmelor musculare etc. De unde stim asta? De la partenerii Art Therapy, care ne vor invata in randurile ce urmeaza cat de benefic este masajului atunci cand practicam orice sport.

Pentru inceput este bine sa stim ca exista mai multe tipuri si tehnici de masaj care se potrivesc sportivilor de performanta, dar si celor care fac fitness. Acesta poate fi:
– masaj de relaxare;
– masaj de slabire, anticelulitic;
– masaj antidurere, de recuperare;
– masaj bioenergetic;
– masaj decontracturant, masaj profund, masaj miofascial;
– masaj limfatic, circulator.

Totodata, la Art Therapy este disponibila si TERAPIA VEEDA, care cuprinde mai multe tipuri de masaj cu tehnici diferite, de la cele mai relaxante la cele mai intense, pentru mentinere, recuperare si ameliorarea durerii, precum si elemente din Roi, Shiatsu, Kuatsu, EFT, Stretching.

Nu stii cu care sa incepi?

Vino la Art Therapy unde terapeutii iti vor stabili combinatia perfecta de masaj, in functie de necesitatea organismului tau!

Caror sportivi se adreseaza masajul?

1. Incepatorilor in FITNESS

Atunci cand incepi antrenamentele la fitness, de cele mai multe ori te canalizezi pe activitatea pe care urmeaza sa o faci, fara sa acorzi inca de la inceput o atentie sporita starii actuale de sanatate. Poti constata dupa ce ai inceput antrenamentele ca ai probleme de sanatate carora nu le-ai dat importanta cuvenita, dar care cer rezolvare imediata pentru a nu se agrava. De cele mai multe ori masajul poate ameliora, daca nu chiar rezolva o mare parte din micile situatii legate de sanatate. De aceea, inainte sa incepi activitatea sportiva fii atent daca suferi de protuzie discala, dureri usoare de spate, deranj usor al nervului sciatic inflamat sau durere in zona cervicala. Nu stii cum sa faci asta? Apeleaza la un consultant Art Therapy sau la un instructor personal ONEGYM care te poate ghida si recomanda forma de masaj potrivita situatiei tale medicale.

2. Persoanelor care fac fitness, dar au probleme de sanatate

au nevoie de asocierea activitatii sportive cu masajul, acesta accelerand astfel vindecarea organismului. Problemele de sanatate pot fi: probleme ale organelor interne; obezitate; recuperare dupa accident vascular cerebral, recuperarea dupa accidente; hernie de disc; dureri intense provocate de nervul sciatic; dureri intense in zona cervicala si blocaje ale gatului; dureri ale articulatiilor.

3. Sportivilor (incepatori sau de performanta)

Persoanelor care fac in mod regulat miscare la nivel amator le este recomandat masajul pentru relaxarea si tonifierea muschilor, in timp ce sportivii de performanta sunt indrumati catre masajul pentru ameliorarea starilor de suprasolicitare musculara sau/si pentru cresterea si mentinerea tonusul muscular, dar si pentru o recuperarea usoara dupa efortul fizic intens. Totodata, masajul ajuta la cresterea rezultatelor sportive prin eliminarea stresului, fricilor si teama de competitie.

CAND ESTE RECOMANDAT SA SE FACA MASAJUL?

De cate 3 ori pe saptamana sau in fiecare zi; o data pe saptamana pentru mentinerea sanatatii si a tonusului muscular; inainte sau dupa antrenament; in timpul competitiei sportive, inaintea sau la sfarsitul ei.

Indiferent de ce tip de masaj ai nevoie sau cat de des vrei sa-l practici, partenerii Art Therapy Center te asteapta sa te bucuri de toate beneficiile masajului, intr- o atmosfera placuta. Ii gasiti de luni – vineri, de la 09:00 – 21:00 iar sambata de la 10:00 – 16:00 la adresa Str. Traian, nr. 136, Galati.

Close Menu